צור קשר 
 072-2575651 
השירותים שלנו
גלריית גלויות
קבל השראה לניהול העסק שלך!  לצפייה>>
מצא אותנו בפייסבוק
אנחנו גם ב- LINKEDin
מחפש עבודה?
מכיר מישהו שמחפש?

הלקוחות שלנו מחפשים עובדים!
למודעות הדרושים>
טיפ: אין לך מספיק זמן?

מכירים את זה שהדברים הכי חשובים והכי חזקים הם לפעמים הדברים הכי פשוטים?

במקרה הזה, הנקודה החשובה ביותר – היא עניין היישום, ה-"להכניס את זה לשימוש", ה"להפעיל אפילו משמעת עצמית אבל לעשות את זה". הבנתם את הרעיון, נכון?

אז מה הדרך להשיג יותר זמן?

מה הדרך לעצמה רבה יותר? איך תגבירו את היכולת שלכם לבצע דברים?

איך תשיגו את היעדים שהצבתם לעצמכם?

הערה חשובה: הדרך לגלות אם זה אכן עוצמתי כפי שאני טוען – היא לנסות את זה בעצמך באמת ובתמים!!!

אז אמרנו פשוט, נכון?

אז יש את דרך הפעולה המקובלת:
מקבלים מייל מלקוח, מייל ארוך עם המון פרטים ונתונים וכמה עניינים שידרשו את הטיפול שלנו. אנחנו מכירים את הלקוח הוא אחד מהנודניקים. קראנו חצי ממנו, המייל ארוך ומייגע, בדרך נזכרנו שצריך לחזור לברוך. התקשרנו לברוך. נזכרנו שבסוף לא קראנו את המייל. התחלנו מחדש כי לא זכרנו. אה, ברוך ביקש משהו, נקווה שלא נשכח. נמשיך עם המייל, בוא נקרא שוב מהתחלה, התחלנו לחשוב מה נעשה עם המייל הזה, טוב נטפל בו אחר כך, גם ככה לא ממש הבנו עד הסוף, בטח נצטרך לקרוא אותו שוב. בקיצור, במקרה הטוב, לקח לנו רבע שעה לקרוא 10 שורות.
ואז מה עשינו? אמרנו, טוב, נטפל בזה אחר כך.........

טעות גדולה!!!

נכון זה מפתה! אבל זה יהיה בזבוז זמן ומשאבים מטורף לעזוב משהו שכבר התחלנו, במקום להביא אותו עד לסיומו.
אז יש לנו מחזור פעולה: התחלה – שינוי – עצירה.  אם תסתכלו על זה כל פעולה (הגיונית) מורכבת משלושת הדברים האלה.
אז התחלנו וקראנו והתעצבנו והבנו. אז יאללה, בוא נעשה עם זה משהו. עכשיו, כן עכשיו. אני יודע שזאת מחשבה מוזרה או חדשה. אבל ממש עכשיו.
אז נכון, לא נוכל בהכרח לטפל בכל מה שכרוך במייל הזה, אבל אם נהיה ממש חכמים אנחנו נעשה מה שנוכל עכשיו. 
  1. הכי טוב, לטפל כאן ועכשיו בכל מה שקשור למייל הזה. כן יהיו לכם אינספור סיבות למה יש דברים חשובים יותר, ואיך זה לא הזמן ובמקרה הטוב לא תשכחו לטפל בעתיד.
  2. לפעמים זה באמת בלתי אפשרי לטפל בזה כרגע, כי אתם פשוט עסוקים בלתלוש לעצמיכם את השערות בגלל שירות לקוחות של איזה חברה כזאת או אחרת או משהו כזה או אחר. אז לפחות תענו לבחור. תגידו לו שקיבלנו את המייל. שאנחנו מטפלים בזה. (ראו טיפ תקשורת – כך תמנעו מהלקוחות לעבור למתחרים)
לפעמים, באמת, כדי לסיים את העניין ידרשו מספר פעולות ועוד אנשים ועוד מורכבויות.
וכדי להיות מומחה אמיתי ביצירת זמן ושמירה על השפיות, תקראו את הטיפ הבא שלנו – תכניות קרב.

 
הירשם לסדרת הטיפים