צור קשר 
052-3859237
השירותים שלנו
גלריית גלויות
קבל השראה לניהול העסק שלך!  לצפייה>>
מצא אותנו בפייסבוק
אנחנו גם ב- LINKEDin
מחפש עבודה?
מכיר מישהו שמחפש?

הלקוחות שלנו מחפשים עובדים!
למודעות הדרושים>
כיצד לבנות מערך שיווק וקידום שעובד עבורך מבלי להוציא הון???

כתוצאה ממחקר שנעשה בקרב מאות בעלי עסקים התברר שכמות האנרגיה, ליתר דיוק כמות הזמן, המוקדשת לקידום ושייוק העסק קטנה משמעותית ממה שאכן נדרש כדי להביא לתוצאות!

בתור התחלה, נגדיר מהו  קידום: הפעולה של להוציא משהו החוצה כדי שיחשבו עליו טובות.
קידום ושיווק הם לא המכירה ללקוח!  אלה הן פעולות שונות. המכירה מגיעה בעקבות פעולות קידום שמתבצעות, כך נוצר ביקוש ואת הביקוש הזה אנו מספקים על-ידי מכירה.

אחת מהאקסיומות בנושא קידום ושיווק אומרת: "כמות התקשורת היוצאת תביא לכמות תקשורת נכנסת". לדוגמה: אם הוצאתי 50 שיחות טלפון החוצה והצלחתי להשיג פגישה אחת. אבל אני צריך 3 פגישות כדי לסגור עסקה. אז זה אומר שאני צריך להוציא 150 שיחות... כל זה בפרק זמן מסויים. החוק הזה חל על כל פעולה שיווקית המתרחשת בעסק שלך.

אם סך כל הפעולות השיווקיות הנעשות בעסק שלך לא מביאות לכך שיכנסו מספיק לקוחות, הפעולה הנכונה היא (ובהנחה שפעולות השיווק נכונות במידה זו או אחרת) להגדיל ולהגדיל את הפעולות ולא להפסיק גם כאשר כמות הלקוחות עלתה משמעותית. זו חייבת להיות פעולה מוצלחת, הרי זה מה שהביא לעליה! כך שיהיה ממש לא נכון להפסיק אותה, מכיוון שמהר מאוד תראה ירידה תלולה בסטטסיקה. בעלי עסקים רבים איתם אני נפגש מפסיקים פעולת שיווק שהצליחה במחשבה שהשיווק שעשו היה טוב וזה בסדר להפסיק אותו עכשיו או שהם נבהלו מכמות האנשים שמבקשים את השירות או המוצר שלהם, או שהם פחדו שלא יוכלו לספק את השירות.

אסור להפסיק פעולת שיווק שמצליחה!!! רק לחזק אותה ולא משנה מה קורה!!!

כאשר נכנס לתמונה החשש מהיכולת לספק את השירות בגלל דרישה הולכת וגוברת, הדבר הנכון הוא להתחיל לארגן את העסק כך שיהיה ערוך לספק את השירות. אין דרך אחרת לעסק להמשיך ולהתקיים באופן רווחי, אם לא מטפלים בכך בדיוק בצורה הזאת!

לאחר בחינה של מאות עסקים בארץ, מתברר שרובם הגדול משווקים בערוצי מדיה שונים כגון גוגל, פייסבוק, פרסומת בעיתון וזהו בגדול. זו טעות!  כל אלה הן פעולות שיווק פאסיביות. מערך שיווק חייב לכלול מספר פעולות אקטיביות - כלומר יצירת קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאלים בקהל היעד שלך. זה יכול להיות באמצעות מכתב, טלפון, מייל וכו'. מוכרחים לבנות מספר אפיקי שיווק כאלה. לדוגמה: יצירת פה-לאוזן ותגמול של כל לקוח שיביא לקוח חדש, שימוש ברשימת תפוצה אליה מדוורים טיפים ומידע חשוב בעל ערך, יצירת שיתופי פעולה עם עסקים אחרים, פניה בטלפון באופן ישיר וכו'. פעולות אלו צריכות להיטמע בעסק שלך כפעולות קבועות ושוטפות. עבודת השיווק שלך בעסק היא שליש מסך כל שאר הפעולות שנדרשות בתפעולו, בצע אותן ובכמות הנדרשת ודרך המלך היא שלך!
בהצלחה.


מנש שערי,
אקספנד יעוץ עסקי