הדף שאתה מנסה להגיע אליו אינו קיים, או הועבר.אנא השתמש בתפריט או בתיבת החיפוש כדי למצוא את העמוד הרצוי
הדף שאתה מנסה להגיע אליו אינו קיים, או הועבר.אנא השתמש בתפריט או בתיבת החיפוש כדי למצוא את העמוד הרצוי
האם אפשר לנצח בכל מחיר? האם אפשר להתגבר על כל סיטואציה פיננסית? הפעם משהו קצת אחר…🙈🙉🙊
הדרך האמיתית לצאת מהלופ…
יש מספר דרכים לצאת ממצבים של לחצים תזרימיים.
אני מכיר את כולן, ניסיתי את כולן.
יש רק דרך אחת לעשות את זה באופן סופי
ובצורה נכונה!
(מבחינת האספקט של ניהול הכסף בתוך כל הסיפור הזה.)
חשוב מאד לציין, הטיפול האמיתי והסופי בעניין כולל את הטיפול בכל חלק וחלק של העסק.
בעיקר בנושא השיווק, המכירות והגדלת ההכנסות.
אך יש מקום נכבד וגדול להבין את הדרך שבה מנהלים את הכסף תוך כדי משברים כלכליים.
לפני שאתן נתונים לגבי הדרך שבה עושים את זה,
חשוב להבין, ישנו אינטרס מצד גורמים שונים,
שאנשים יהיו בלחצים פיננסיים,
שתתקיים סוג של עבדות,
שאנשים יהיו ב"לופ".
כאשר אנשים מוטרדים בשל פקטורים בסיסיים של הישרדות,
קשה להם להרים את הראש ולהתבונן בצורה נקייה, ו לשאול " מה באמת קורה כאן?".
זה מקנה לגורמים מסויימים חופש פעולה רחב לפעול באופן שמשרת את האינטרסים שלהם,
ושלהם בלבד – ופחות אנשים ישימו לכך לב.
זה נובע מכוונות רעות. יש גם כאלה.
דבר נוסף, כמו שבעת מלחמה, יהיו אלה שירווחו מכך, כך גם יש אנשים שמרווחים כאשר אחרים נמצאים בלחץ כלכלי.
הם יכולים למכור הלוואות מכל מיני סוגים,
ללא מטרה ועם מטרה,
הלוואות לעסק, פרטיות, משכנתאות, בערבות מדינה,
מסגרות אשראי,
ניכיון צ'קים,
כרטיסי אשראי בנקאיים, חוץ בנקאיים,
ועוד מיליון אופציות של אותו דבר.
אנחנו משלמים המון, המון כסף, לאותם גופים פיננסיים.
מערכות פיננסיות כלל עולמיות, עם לוביסטים בממשלות, אנשים עם הרבה כוח, שעושים הכל כדי שהמצב ימשיך ואולי גם שלא ישתפר.
מבחוץ זה נראה כאלו הכל יופי טופי,
בתי הקפה מפוצצים,
נוסעים לחופשות,
רכבים חדשים כל שנתיים שלוש,
והכל – בהלוואות!
הדרך לצאת מהמצב הזה,
מתחילה אצל האדם. בראש שלו.
בשינוי נקודת המבט.
ביכולת להתבונן על התמונה האמיתית.
להפסיק להגיד "יהיה בסדר" כאשר נראה שהמצב לא משתפר.
להמשיך לקוות ולתייג את זה כאסטרטגיה.
הדרך היא להחליט שהולכים לטפל במצב.
ללא הלוואות נוספות.
ללא נכיון צ'קים.
ללא מסגרות אשראי.
אם מישהו מסוגל להחליט שזה הולך להיות המצב מעתה, יש סיכוי שזה יצליח.
וכן, מדובר ב"דם, יזע ודמעות".
אם חס וחלילה, מישהו חולה במחלה קשה,
נעשה הכל כדי לטפל במצבו.
אם העסק נמצא בלחץ תזרימי כזה או אחר,
עמוס בהלוואות ואשראים, נאבק כדי לעמוד בצ'קים שחולקו,
זאת מחלה עסקית.
והדרך לטפל בה, הוא לא להמשיך לעשות את אותם הדברים שהביאו להחרפה.
במקרה הזה, עושים דיאטה, משנים את התזונה ואת אורח החיים,
מפסיקים עם ההלוואות והאשראים, לא מחלקים צ'קים דחויים למרות שזה יכול להיות מאד "בלתי אפשרי".
ישנה דרך להתמודד עם הקושי.
עושים את זה פעם אחת.
יש מצב שזה יגרום לאי הסכמות, מורת רוח, באסה ועוד אצל אחרים.
דע שניתן לטפל בכל אלה.
ישנה דרך לטפל בהם.
אם תעשה את זה כשורה, עוד תמצא אותם מפנים אליך לקוחות חדשים, כאשר תעלה על דרך המלך.
אם מישהו הגיע לשלב שנמאס לו מכל העניין…
זה הזמן להשאיר פרטים!
אני אעניק לך פגישה בת שעתיים ואם צריך אפילו יותר.
לא מסתכל בשעון במקרים כאלה, כאשר מדובר בשפיות הפיננסית של מישהו.
השאר פרטים!
עכשיו.
לא יהיה זמן טוב יותר.
פה בשבילך,
מנש
לקביעת פגישה סמסו לנו ונקבע >> לווטסאפ
תכנית: להגברת היעילות בעסק שלך, בארגונך
מבוא: מוצר
העובדים שלך מחזיקים בתפקידים. לעיתים עובד אחד יכול להחזיק בכמה תפקידים.
גם אתה מחזיק בתפקיד בתור המנכ"ל ואולי אף בעוד כמה תפקידים.
בכל תפקיד מבצעים פונקציות מסוימות כשבסוף מתקבל משהו – למשהו הזה נקרא מוצר.
כלל הפעולות המבוצעות צריכות לגרום למשהו להתרחש, כשבתורו יעזור למשהו אחר להתרחש וכך זה ימשיך.
לדוגמא: מזכיר/ה עונה לטלפון בצורה נעימה ומטפלת בפונה לשביעות רצונו, הלקוח מרגיש טוב, כעת איש המכירות יוכל לבצע את עבודתו ולמכור ללקוח שירותים או מוצרים.
אילולא כל זה היה מתרחש, סביר להניח שהלקוח לא יגיע כלל לאיש המכירות או איש המכירות יצטרך לבזבז את זמנו בטיפול במשבר לא הכרחי.
כמובן שזאת דוגמא "מובנת מאליה" וקיימים היבטים חבויים רבים בתחום הזה של מוצר התפקיד.
ישנם עסקים שבהם העניין כלל אינו "מובן מאליו" והם מתקשים להשיג אפילו מוצרים בסיסיים כגון זה.
לכל תפקיד צריכה להיות הגדרה מדויקת של המוצר אותו עליו לייצר.
כמות הפעולות שנעשות על תפקיד אינן מייצגות דבר. מישהו יכול לעבוד מאד קשה ולייצר מוצרים מעטים מאד.
לדוגמא: גנן יכול לעמול על גינה שעות רבות ולהשקיע מאמצים גדולים ועדיין הגינה לא תהיה במצב הרצוי (הלקוחות לא יהיו מרוצים, ההשקיה לא תעבוד, הפרחים נבולים וכדומה).
הדבר הראשון שנבדוק איתו יהיה כיצד הוא מגדיר את המוצר שלו?
כמה מהתשובות שיכול לתת לנו: "אני מטפל בגינה, נותן את הנשמה בעבודה" ; "גינה יפה" ; "לא יודע" וכדומה.
אף אחת מהתשובות לא מגדירה מוצר מוגמר שמישהו יכול להחשיב אותו לבעל ערך.
הגנן לא יודע שהמוצר שלו הוא: "גינה שהוקמה לבקשת הלקוח תוך שימוש בידע מקצועי בתחום הגננות, מטופחת מסודרת ויפה, כל תשתיות ההשקיה עובדות מצוין כך שהגינה תמשיך להיות יפה ופורחת."
כאשר מגדירים את המוצר בצורה מדוייקת ניתן לזהות את התקלות בתהליך העבודה אשר מונעות את השגתו של המוצר.
למשל: לגנן חסרה הכשרה בתחום הגננות ואינו יודע כיצד מטפלים בצמחים מסוימים, או כיצד בונים תשתיות השקייה או כיצד מטפלים בלקוח כך שהכל יהיה מתוכנן ומוסכם מראש.
כעת ניתן יהיה לטפל בכל תקלה שהתגלתה או לקחת גנן שיודע… 🙂
החלק הבא הוא כבר הצעדים לביצוע התכנית. תוכלו להוריד אותם כקובץ PDF בלינק זה.
בהצלחה!