צור קשר 
052-3859237
השירותים שלנו
גלריית גלויות
קבל השראה לניהול העסק שלך!  לצפייה>>
מצא אותנו בפייסבוק
אנחנו גם ב- LINKEDin
מחפש עבודה?
מכיר מישהו שמחפש?

הלקוחות שלנו מחפשים עובדים!
למודעות הדרושים>
מאמר אורח: השימוש באפליקציות בעסקים וכיצד לגרום להן לעבוד עבורך?

כיום משתמשים מבלים כ-85% מהיום שלהם בשימוש בטלפון החכם.
לכן, אם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים או לתקשר ללקוחות הקיימים, מוכרחים להגיע ולפגוש אותם בעולם שלהם. והיום, העולם הזה נמצא בזווית נוחה לצפייה ישירות מהנייד.

שימוש באפליקציה מאפשר, עבור הלקוח, דרך קלה, נוחה וזמינה יותר לתקשורת עם נותן השירות שלו. לעיתים, זה יכול להיות השיקול שבגללו לקוח יעדיף עסק שזמין באפליקציה על פני עסק אחר.

השימושים העסקיים באפליקציות הולכים ומתפתחים, הם אפילו משמשים לתיגבור כוח האדם בחברה ואף חיסכון במשאבי כוח האדם. למשל, בעסק שיש בו צורך בזימון פגישות, בעזרת שימוש באפליקציה ניתן לחסוך את זמן העבודה. המשתמש יכול בקלות להגיע ליומן (שיסתנכרן עם שלו?) ולהחליט על המועד המתאים לו. בנוסף, העסק זמין 24 שעות ביממה לתיאום וקביעת פגישות.

כמה פונקציות שכדאי לעשות בהן שימוש באפליקציות על מנת לנצל את הפוטנציאל העסקי שלהן:
  1. יכולת תקשורת באמצעות הודעות דחיפה בשפה המתאימה ללקוח, מה שנקרא push notifications
הודעה מהסוג הזה, היא בעצם הודעה המגיעה ישירות לנייד של הלקוח ואינה כרוכה בעלות עבור בעל האפליקציה.
זו גם דרך מצויינת להתגבר על חוק הספאם.

 
  1. שליחת מסרים לפי פילוח בקלות
ניתן לפלח בקלות ובצורה חכמה את משלוח המסרים: לפי גיל, מין או כל נתון אחר שבחרת להכניס לפרופיל המשתמש.
לפיכך, כשאתה בונה פרופיל משתמש, יש לוודא שהשדות הרלוונטיים יהיו מלאים לצורך תקשורות עתידיות רלוונטיות עם הלקוח.

 
  1. כתיבה בשפה הטבעית של המכשיר
על מנת להנות מכל משאבי מכשיר הסלולר של המשתמש יש להקפיד שהאפליקציה כתובה בשפה הטבעית של המכשיר (native language):
Java, Objective C, Swift - שפות התכנות הטבעיות של מערכות ההפעלה של iOS ואנדרואיד. 
אז אם מישהו בונה לכם אפליקציה תוודאו שהיא נכתבת באחת מהשפות האלה.
  1. אחסון נתונים בשרת לעומת אחסון נתונים באפליקציה עצמה
במקרה של אפליקציה המכילה מידע יש להקפיד שהמידע יימצא בשרת שנמצא בתקשורת עם האפליקציה ולא באפליקציה עצמה. צריך שתהיה לך גישה לממשק שיאפשר לך לשנות את התוכן כרצונך ולדאוג שהמידע יהיה רלוונטי ועדכני בכל רגע נתון. אם הנתונים יהיו באפליקציה אז כל שינוי ידרוש פיתוח נוסף של האפליקציה וייאלץ את המשתמש לעדכן אותה בכל פעם.
  1. לא כדאי לצאת עם כל היכולות של האפליקציה כבר בגרסה הראשונה
כדאי לשמור כמה מהן לעדכונים עתידיים שיוצרים למשתמש תחושה שהאפליקציה עכשווית וממשיכה להתפתח.
כמו כן, העדכונים ממשיכים להחזיר את האפליקציה לתודעת המשתמש, אם לא עושה בה שימוש יומיומי.

 
  1. חיפוש האפליקציה במנועי חיפוש
חלק מהמשתמשים יחפשו את האפליקציה שלך ב-Google ולא בחנות היישומים. לכן, חובה שיתלווה לאפליקציה אתר תדמיתי/עמוד נחיתה שיספק קישור להורדת האפליקציה. במידת הצורך, ניתן לפרסם שם סרטוני מידע, טיפים על שימוש וכו'.
 
מקווה שתטמיעו את הנקודות הרלוונטיות האלה באפליקציות שאתם בונים ושתראו מהן רווחים יפים.

נכתב על ידי, איל בן תמר
בעלים ומנכ"ל NewLinks