צור קשר 
 072-2575651 
השירותים שלנו
גלריית גלויות
קבל השראה לניהול העסק שלך!  לצפייה>>
מצא אותנו בפייסבוק
אנחנו גם ב- LINKEDin
מחפש עבודה?
מכיר מישהו שמחפש?

הלקוחות שלנו מחפשים עובדים!
למודעות הדרושים>

הנה הדבר הבא והפעם במכירות.

נקודה מספר 2.

הגברת מכירות תמיד תתחיל כמה צעדים לפני שיחת המכירה עצמה!

בעסקים עם אזור קבלה או עסקים שעיקר תנועת הלקוחות היא באינטרנט, בשני המקרים, ניתוב נכון ומקצועי יגדיל את הרווחיות!

כאשר לקוח מגיע לבית העסק (הפיזי או הדיגיטלי) נותני השירות מוכרחים להבין ולהפגין את העובדה שהם יודעים טוב יותר מהלקוח מה הוא צריך ומה באמת יעזור לו. הלקוח יקבל את התחושה שהוא הולך לעבוד עם מקצוענים! כאשר זה אינו המצב או ישנו קושי באזור זה, חייבים לטפל בכך מיד או לכל הפחות להכין תכנית פעולה בעניין זה ולהתקדם עליה.

לפיכך, הקבלה תדע את כל סוגי השירותים או המוצרים שבית העסק מספק ועל איזה צורך הם עונים עבור הלקוח.
כאשר מדובר באתר אינטרנט, הנקודה הזאת, גם כן, צריכה להילקח בחשבון. האתר צריך להיות בנוי באופן שיבין את צרכי הלקוח ואז ינתב אותו לאזורים הרלוונטיים. אם הלקוח הפוטנציאלי מגיע לאתר ומתבלבל, בזבזנו את כל הכסף שהשקענו על להביא אותו לאתר כי איבדנו אותו תוך שניות ספורות.


​לקוח אוהב שליטה טובה וכיוון נכון, זה מראה לו על מקצועיות ומחזק את התדמית של בית העסק עבורו. משם מכירה תהיה הרבה יותר קלה.

לפיכך, נקודה מספר 2.
מיקום בארגון: מחלקה 1
שם המחלקה: ניתוב 
הפונקציה שצריכה להתבצע:
ניתוב מהיר ומדויק אל השירותים או המוצרים המתאימים.
במיקום פיזי כמו בחנות או במשרד, התפקיד (האדם) שפוגש לראשונה את הלקוח (לראשונה בכלל או אפילו לראשונה באותו יום) צריך להיות תמיד קשובמחויך ומבין לגבי העסק כך שתמיד ידע לאן לנתב את הלקוח. ואפילו לא רק לקוח, גם ספקים וכל מבקר באשר הוא. מלבד חזות מקצועית ויחסי ציבור טובים, זה אחד השלבים המקדימים למכירה.
באתר אינטרנט או כל פלטפורמה דיגיטלית אליה מגיעים לקוחות ולקוחות פוטנציאליים: חווית המשתמש היא מונח שגור בפיהם של בוני אתרים מומחים ויש על כך דגש גדול. העיקרון המנחה כאן הוא לא לבלבל את הגולש, אלא להנחות אותו באלגנטיות, באמצעות טכניקות שונות של מומחים בתחום, להגיע בדיוק לאן שצריך להגיע.
מישהו פעם אמר שכוח גדול מצוי בפרטים הקטנים. אני מסכים.




 
מייל:*
סלולרי:*
שם:*
שם עסק:
הירשם למאה הנקודות