צור קשר 
052-3859237
השירותים שלנו
גלריית גלויות
קבל השראה לניהול העסק שלך!  לצפייה>>
מצא אותנו בפייסבוק
אנחנו גם ב- LINKEDin
מחפש עבודה?
מכיר מישהו שמחפש?

הלקוחות שלנו מחפשים עובדים!
למודעות הדרושים>

מה מקבלים הלקוחות של לקסוס?
נקודה מספר 4.

 
הייתם פעם לקוחות של לקסוס?

מי שהיה כנראה גם לנצח יישאר. חוץ מזה שתחום הרכב הוא אחד התחביבים העיקריים שלי בחיים, רק שאני בתחום של ג'יפים, אין ספק שהשירות של לקסוס הוא מעורר השראה! ישנו מונח שנקרא חליפין בשפע, יש לנו באתר הסבר יפה על סוגי חליפין, אבל כשמו כן הוא, והם אלופים בלתת תחושה של חליפין בשפע.

 

בכל מקרה, השירות שמקבלים בחברה הזאת הוא דוגמא ומופת לסטנדרט של. יש עוד כמה נותני שירות כאלה בארץ, והייתי שולח כמה מבעלי העסקים שאני פוגש לקבל בהם שירות רק כדי שיבינו מה זה שירות VIP שניתן לכל לקוח!

 

הנקודה היא ששירות כזה צריך להיות סטנדרט בכל עסק שהפעילות העסקית שלו חשובה עבורו. ואין תירוצים וזה לא עניין של כסף או זמן. אם למישהו אין מספיק זמן כדי, למעשה, לטפל בעסק שלו, משהו שם לא מטופל כהלכה או מטפלים בדבר הלא נכון.

 

אלה יחסי הציבור של העסק שלך. אנשים אוהבים לעבוד עם אנשים, לא עם עסקים. במיוחד, עם אנשים שיש להם אהדה כלפיהם, שבאמת רוצים לעזור להם ושבאמת מבינים אותם. זה מה שהעסק שלך צריך לשדר החל בצעד הראשון של כל לקוח פוטנציאלי אצלך בעסק.


איך יוצרים את זה בקבלה שלך (בעסקים וירטואליים גם יש "קבלה")?

ראשית, לא צועקים בקבלה ולא מנהלים שיחות פנים-ארגוניות בקבלה לעיני לקוחות חדשים או פוטנציאליים. הקבלה היא החזית שלך, הפנים שלך! אם היא לא נראית מיליון דולר כבר הפסדת כמה דולרים! עכשיו, לא צריך להתחיל בשיפוץ מאסיבי של הקבלה... רק צריך לשמור על ניקיון, סדר, כמה פרחים לא יזיקו. והכי חשוב – פקיד/ת קבלה לבביים שמוכנים לתת שירות ולפתור כל בעיה קשורה / או לא קשורה שיש ללקוח או לאדם שפונה אליה! פקיד הקבלה הוא אחד מהחלקים המרכזיים של העסק, הוא יושב על עורק ראשי ומחובר, ל"פיקוד העצבי" בכל עסק!

 

אגב, תפקידים צריכים להיות מוגדרים במדויק עם הסבר מפורט של הפונקציות והמטרות של התפקיד, אם רוצים שמשהו יתבצע כמו שצריך בעסק. זאת נקודה עיקרית בפני עצמה וניגע בה בהמשך.

 

התחושה שאנשים מקבלים כשהם נכנסים לעסק שלך, מטביעה, החל מהשנייה הראשונה, את התדמית שלך ואת יחסי הציבור שלך. שמור עליהם ברמה גבוהה וייהנו להגיע אליך ולשלוח אלייך לקוחות. האנשים המצליחים ביותר שאני מכיר הם חברותיים ביותר ומסבירי פנים ברמות גבוהות, זה פשוט כיף להיות איתם בתקשורת!

 

אז לא כולם בהכרח אותו הדבר, וזה מעולה, כי כל אחד הוא שונה, אז יש אינסוף דרכים לגרום לקבלה שלך או למקום שמנקז את התנועה הנכנסת שלך להיות מקום שיוצר תחושת לבביות ושירות שניתן בהנאה.
זה גם יכול לתת לך רעיון איזה עובדים מתאימים לסוג כזה של עבודה! אל תתפשר!


נקודה מספר 4.

מיקום בארגון: מחלקה 1

שם המחלקה: ניתוב 
הפונקציה שצריכה להתבצע:
דואגת שאזור הקבלה יהיה נקי מהפרעות פנים ארגוניות ומוודאת שכל אדם שעובר באזור מרגיש VIP כאשר הוא מטופל במאה אחוזים (הן על-ידי ניתוב נכון ו/או שירות שניתן לו על-ידי הקבלה)

אני ממליץ לכתוב במדויק את כל הפונקציות והאספקטים שהיית דורש מפקיד הקבלה שלך שיבצע, על מנת לקיים את הנקודה הזאת. יש לעדכן את הנוסח בכל פעם שמגלים נקודה נוספת שצריכה להשתפר או להתקיים.
הנקודות הבאות יתמקדו בכוח אדם, מזוויות שיפתיעו אתכם.
בהצלחה,
מנש שערי


 
הירשם למאה הנקודות
מייל:*
סלולרי:*
שם:*
שם עסק: